Чим більший eкрaн усeрeдині aвтoмoбілів, тим крaщe интересах клієнтів. Цeй гaджeт стaв oдним із фaвoритів пoкупців нa рівні з іншими дoдaткoвими oпціями чи пoмічникaми бeзпeки.
Aлe в Єврoпeйськoму Сoюзі ввжають, що великі мультимедійні комплекси стали воротами с целью хакерів, які шукають слабкі місця в системах. Тому з липня 2022 року нові моделі будуть оснащуватись системами управління кібербезпекою, які будуть обов\’язковими у всіх нових автомобілях з липня 2024 року.
Философия прописані в документі «Єдині положення, що стосуються схвалення транспортних засобів щодо кібербезпеки та системи управління кібербезпекою», і, з огляду получай те, що накануне набрання цим положенням чинності залишилося трохи більше ніж рік, автовиробники висловлюють занепокоєння у зв\’язку з новим положенням щодо безпеки, яке ЄС хоче впровадити.
У статтях цього стандарту номери 155 і 156 вказують нате необхідність «переписати частини внутрішнього коду системного адміністрування, щоб запобігти проникненню шкідливого ПЗ в систему» глобального управління транспортними засобами. Геморрой полягає більше никак не в часі, який потрібен програмістам угоду кому) розроблення додаткового захисту, оскільки Європейський Отряд має намір зробити це патчем, який встановлюватиметься без- тільки на нові автомобілі, а й получи и распишись ті, які вже продаються з 2022 року.
Одна з великих проблем, спричинених цим нововведенням, полягає в тому, що чимало старих моделей приставки не- мають бездротових оновлень, тому обов\’язково повинні відвідувати офіційні сервіси. Іншим наслідком цього є тетюха, що деякі частини програмного забезпечення розроблені постачальниками автомобілів і пов\’язані одна з одною, тому це змушує інші компанії брати удел у цьому процесі. Це, своєю чергою, може позначитися получай вартості нових машин.