Бритaнськa кoмпaнія Radical Motorsport пoкaзaлa пeрші зoбрaжeння нoвoї флaгмaнськoї мoдeлі. Трeкoвий супeркaр вийдe тирaжeм в 25 eкзeмплярів і будe oснaщeний бітурбoдвигунoм V6, щo рoзвивaє близькo 850 кінських сил. Швидше ради все, йдеться для фордовський 3.5 EcoBoost, доопрацьований «дочкою» Radical Performance Engines. Отделение Project 25 стане кульмінацією 25-річного досвіду будівництва гоночних машин і швидше по (по грибы) все буде похоже на модель RXC.
Ради словами Radical Motorsport, кузов Project 25 стане кульмінацією 25-річного досвіду будівництва гоночних машин, і, зрозуміло, доступу возьми звичайні дороги чтобы суперкара не если. Відомо, що Project 25 отримає двомісний зал у стилі Radical RXC, а також бітурбодвигун V6 від «дочки» Radical Performance Engines. Віддача агрегату складе близько 850 кінських сил, тобто автомобіль виявиться найпотужнішим у гамі Radical.
Погашение Project 25 если обмежений 25 екземплярами. Виробництво розпочнеться у четвертому кварталі 2023 року. Суперкар невыгодный тільки перевершить ради потужністю всі моделі Radical, а й виявиться неймовірно швидким. Наскільки можна судити з RXC 600R, кузов з мотором V6 3.5 EcoBoost потужність 659 кінських сил розганяється прежде 60 миль в годину (97 км/годок) за 2,7 секунди, а його максимальна швидкість дорівнює 290 кілометрів нате годину.
Але є в портфоліо Radical і радикальніші машини. Наприклад, SR10 із турбомотором RPE-Ford 2.3. Трековий суперкар розробили в середині пандемії коронавірусу і поставили для конвеєр взимку 2020 року. Віддача SR10 складає 431 кінську силу та 515 Нм моменту. Розгін предварительно 60 миль держи годину займає 2,4 секунд, а навантаження в поворотах досягають 2,3 g. У підвісці SR10 використовуються взаємозамінні стабілізатори та регульовані стійки Intrax з технологією ARC, що зменшує небажані крени.