Прeдстaвлeний у липні минулoгo рoку крoсoвeр Toyota Urban Cruiser Hyryder виявився дужe пoпулярним в Індії — нaстільки, щo чeкaти нa ньoгo в дeякиx вeрсіяx дoвeдeться дo трьox років! Щоправда, по правую руку тут не лише у високому попиті, а й у політиці компанії.
Весь справа в тому, що Toyota віддає перевагу збиранню топових версій (це закладено у виробничий умысел), тому термін їх очікування менший — близько 4 місяців. Базову версію з «механікою» замовникам доведеться чекати задолго. Ant. с трьох років, з «автоматом» — трохи більше двох років. Приставки не- дивно, що дилери схиляють покупців накануне придбання авто у дорожчих версіях — їх можна отримати набагато раніше.
Чому ж виробничий вариант повстає з явним перекосом возьми користь дорогих версій? Є припущення, що Toyota зацікавлена насамперед у просуванні та продажу версій Hyryder зі своєю гібридною системою, а вона якраз трахать у найдорожчі комплектації.
Нагадаємо, Toyota Urban Cruiser Hyryder — плід тісної співпраці Toyota та Suzuki. Получи ринку Індії Hyryder має «рідного брата» в особі Maruti Suzuki Grand Vitara.
Hyryder побудований держи платформі Suzuki Global C. Габарити кросовера складають 4365 х 1795 х 1635 мм, колісна краеугольный камень — 2600 мм. Автомобіль оснащується як атмосферним двигуном об\’ємом 1,5 л, потужністю 102 к.с. (це саме двигун Suzuki, і він вторгаться в оснащення базової версії), этак і гібридною силовою установкою від Yaris Cross потужністю 115 к.с.