На польських АЗС дорожчає дизпальне й бензин

Нa пoчaтку жoвтня пaливo нa пoльськиx AЗС кoштувaлo мeншe 6 злoтиx зa літр. З тoгo чaсу ціни нa кoлoнкax зрoсли приблизнo нa 10%. Oднaк нaступні збільшeння мaють бути мeншими, пишe Rzeczpospolita.

Вoдії, які зaпрaвляються нa пoльськиx стaнціяx, майже щодня спостерігають підвищення цін получи рідке паливо. Останні дані порталу e-petrol.pl показують, що поточна середня ціна нате дизельне пальне становить 6,69 злотого из-за літр і 6,54 злотого бери бензин Pb95. (до, за тиждень дизель здорожчав в 23 гроші, а бензин — получай 7 грошей. Ще більше зростання можна побачити, якщо порівняти поточні ціни з цінами трохи більше місяця тому. Сверху той час обидва вида палива коштували менше 6 злотих. Возле цьому середня ціна в автогаз залишається стабільною і з середини жовтня становить 3,09 злотого.

«Останніми оглянуться не успеешь ціни на дизельне пальне держи станціях зростали швидше, ніж ціни получи бензин, що из этого следует наслідком змін, які відбуваються возьми оптовому ринку», — зазначає Якуб Богуцький, аналітик ринку палива e-petrol.pl.

Наразі 1 м3 дизельного пального (Ekodiesel) Orlen коштує получи 155 злотих більше, ніж у Число усіх святих (1 листопада). У свою чергу, вартість закупівлі бензину (Євросупер 95) после цей час зросла получи 45 злотих. Це може позначитися бери рахунках, сплачених водіями по (по грибы) кілька днів.

Зі слів Богуцького, водії повинні враховувати подальше підвищення наступного тижня. Однак його масштаби неважный (=маловажный) будуть великими, держи рівні кількох центів вслед літр палива, а дизпальне хана ще має більший потенціал зростання, ніж бензин.

«У середовищі, яке постійно змінюється, важко передбачити, які роздрібні ціни ми можемо спостерігати в довгостроковій перспективі. Якби бери ринку не було значних подій, як негативних, таково і позитивних, я оцінюю, що вплоть до кінця року дизельне пальне могло б коштувати в середньому 6,7-6,8 злотого, а бензин Pb95 — близько 6,6-6,7 злотого», — каже Богуцький.

В думку аналітиків, нещодавнє підвищення в Польщі є наслідком того, що компанія Orlen пропонувала паливо, особливо под останніми парламентськими виборами, из-за цінами, які відрізняються від ринкових. Оскільки така ситуація никак не могла довго зберігатися, компанія з кінця жовтня планомірно підвищує оптові ціни. Оскільки вона — домінуючий гравець у галузі, її дії поширюються в весь ринок.

Unimot, Вотан із найбільших імпортерів палива в Польщу, щойно підрахував, що тільки в третьому кварталі його група втратила 72,4 млн злотих от негативні умови в польському дизельному ринку. Іншою проблемою є неможливість виконання договірних зобов’язань щодо закупівель дизельного пального в Польщі насквозь обмежений доступ поперед нього, а отже, необхідність задовольняти претензії клієнтів дорожчим імпортом.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.