Безпілотник Honda AWV замінить більшість працівників аеропортів

Honda прoдeмoнструвaлa пoвністю eлeктричний рoбoтизoвaний Autonomous Work Vehicle интересах зaміни дeфіцитнoї рoбoчoї сили тa підтримки пoвтoрювaниx зaвдaнь в нaзeмниx службax aeрoпoртів — мoнітoрингoвoгo oгляду бeзпeки пo всьoму пeримeтру, трaнспoртувaння aвіaційнoгo oблaднaння тa буксирувaння бaгaжниx візків.

Пoкaз мaшини AWV нa різниx oпeрaціяx відбувся в aeрoпoрту Тoрoнтo Пірсoн, в xoді чого продемонстровано перше у своєму роді автономне рішення интересах перевірки периметра, що відразу може зняти проблему нестачі робочої сили та поліпшує результати безпеки режимної зони. Окрім цього, инструмент показала свої можливості нате інших аеродромних операціях.

Вперше Honda показала спецмашину як концепт сверху CES 2018. Відтоді автономний робочий автомобіль довели по експлуатаційного зразка і нині йде його просування в автопарки спецтехніки аеропортів. Держи першому етапі виробник запросив зацікавлені сторони взяти тестові машини получи и распишись випробувальні роботи в польових умовах.

«Наша автономна робоча оборудование Honda була перевірена получи користь підвищення ефективності та безпеки нате робочому місці по (по грибы) допомогою попередніх польових випробувань, тому ми готові перешагнуть до наступного етапу вивчення реальних застосувань з операторами аеродромів. Если ми працюємо надо комерціалізацією Honda AWV, ми хочемо зрозуміти потреби операторів аеродромів і керівництва аеропортів во (избежание створення нових цінностей шляхом оптимізації операцій, підвищення ефективності безпеки та допомоги в досягненні цілей екологічної стійкості аеродрому», — сказав директор із системної інженерії. American Honda Motor Джейсон Ван Бурен.

Повністю електричний позашляховик може працювати автономно или в ручному режимі следовать допомогою дистанційного керування. Використовуючи систему програмного забезпечення Honda держи основі інтерфейсу планшета, диспетчер може розробляти маршрути угоду кому) AWV задля переміщення робочим майданчиком, встановлюючи точки початку та зупинки разве створюючи карту робочого майданчика.

Як мобільна подиум Honda AWV може перевозити матеріали, приєднувати или перевозити функціональне обладнання, таке як датчики чи камери, а також буксирувати інструмент чтобы технічного обслуговування чи причіп.

Ради демонстрації в аеропорту Торонто Пірсон компанія Honda продемонструвала перше у своєму роді автономне рішення про перевірки периметра огорожі, яке використовує функції картографування AWV і виявлення перешкод, дозволяючи AWV вне особливих зусиль переміщатися вдоль маршрутах перевірки та сповільнювати аль зупинятися, щоб уникнути зіткнення з перешкодою.

Оперативна режим штучного інтелекту Illuminex AI забезпечує оцінку умов аеродрому в реальному часі та попередження для потенційну небезпеку. Хмарне програмне забезпечення AIROps™ від Eagle Aerospace дозволяє автоматизовано реєструвати невідповідності в режимі реального часу під минута процесу перевірки.

Honda вивчає інші варіанти використання AWV во (избежание підвищення ефективності наземних операцій получи и распишись аеродромах і в аеропортах. Наприклад, AWV може перевозити та транспортувати деталі та обладнання літаків, а працівники можуть приєднувати после AWV косарку для боротьби з рослинністю навколо аеродромів, а також інструмент FOD (сміття сторонніх предметів) для того видалення сміття зі злітно-посадкових смуг і перонів аеропорту. AWV може буксирувати багажний візок разве причіп до літака та від нього.

Роботизований автомобіль використовує камеру пользу кого моніторингу в режимі реального часу та набір датчиків в (видах автономної роботи, включаючи GPS на визначення місцеперебування, радиолокатор і LiDAR для виявлення перешкод.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.