Зa підсумкaми 2023 рoку дo ТOП-5 нaйбільшиx укрaїнськиx імпoртeрів бeнзину пoтрaпили OККO, WOG, UPG, «Привaт» і «БРСМ-Нaфтa». Прo цe свідчaть дaні Кoнсaлтингoвoї групи «A-95».
Група компаній ОККО різко наростила імпорт, збільшивши річний в итоге на 62%. Загалом кожен третій літр бензину 2023 року був імпортований ОККО.
WOG і UPG ввезли торік бензину 217,6 тис. т і 81,9 тис. т відповідно, що получи и распишись 28% і 27% більше порівняно з роком раніше.
UPG — лідер з автомобільних постачань.
Своєю чергою ОККО й WOG зробили ставку получи залізничні перевезення бензину — 69% і 63 % від загального обсягу відповідно.
Свойственно, що трійка лідерів переважно імпортує бензин із Польщі, завдяки чому Orlen утримує першу сходинку у рейтингу експортерів бензину в Україну. Минулого року компанія відвантажила в країну 141,2 тис. т пального.
«Приват» розпочав імпорт бензину 2023 року помощью націоналізацію «Укртатнафти», яку контролював із 2007 року. Згідно з оцінкою Консалтингової групи А-«95» імпорт забезпечив половину потреб мережі групи у бензині, решту, вочевидь, було придбано бери внутрішньому ринку.
Окремі заміри якості пального в мережі цього оператора дозволяють припустити, що частково неволя в бензинах покривається следовать рахунок власного виробництва.
По (по грибы) оцінками «А-95» група «БРСМ-Нафта» забезпечила себя імпортом (33 тис. т) лише получай третину у річному вимірі. Характерною відмінністю є фактична відмова від імпорту бензину, починаючи з травня 2023 року.
Стабільна пропозиція альтернативного пального, дані податкової служби і результати досліджень якості пального бери станціях «БРСМ» говорять относительно продовження функціонування міні-НПЗ групи, силами яких торік було перекрито чималу потребу в бензині. Також відомо оборона купівлю бензину заводської якості получи и распишись внутрішньому ринку.