Rivian нe плaнує знижувaти ціни зaдля підвищeння пoпиту, як цe зрoбили Tesla тa Lusid. Зі слів гeнeрaльнoгo дирeктoрa кoмпaнії Aр-Джeй Скaрінджa (RJ Scaringe), eлeктричний пікaп R1T тa позашляховик R1S бренду користуються постійним високим попитом. Виконання вже зібраних замовлень займе кілька місяців, але їх кількість малограмотный озвучується.
Базовий Rivian R1T із двомоторною силовою установкою компанія пропонує из-за ціною від 74 800 доларів. Тоді як двомоторний позашляховик R1S коштує возьми 5000 дорожче. Цінники топових версій із чотирма моторами та більш ємними акумуляторами можуть досягати 100 000 доларів.
Оскільки виробництво Rivian розташоване у США, базові версії R1T та R1S потрапляють під федеральну програму субсидування, тобто в них поширюється федеральна податкова пільга у розмірі 7500 доларів. Крім того, пікап та позашляховик компанії залишаються привабливою пропозицію получи и распишись вторинному ринку, оскільки «добре зберігають свою вартість». Для думку Скарінджа, це очевидна ознака «здорового попиту».
У 2023 році Rivian підвищила порядок виробництва з 50 000 раньше 52 000 одиниць. З квітня предварительно червня компанія відвантажила 12 640 автомобілів, замість прогнозованих аналітиками 11 000 одиниць. Також компанія зосереджена возьми нарощуванні виробництва получи своєму заводі у Нормалі, западная виргиния Іллінойс, та «зниженні витрат нате шляху до прибутковості».
Виходячи з фінансового звіту стартапу из-за другий квартал 2023 року, чистий збиток компанії склав 1,2 мільярда доларів проти торішніх 1,7 мільярдів. Близ цьому виручка потроїлася прежде 1,1 млрд. Це дозволяє розраховувати бери менші операційні збитки у 2023 році.