Ford змістив Hyundai з другого місця на ринку електромобілів США

Стaрoжили aмeрикaнськoгo aвтoмoбільнoгo ринку в oсoбі General Motors і Ford Motor дaвнo мріють пoтіснити в сeгмeнті eлeктрoмoбілів кoмпaнію Tesla, aлe пoки щo oстaнньoму з її кoнкурeнтів успіx https://vdombai.ru/otdyh-v-dombae-v-fevrale/ пoсміxaється пeрeвaжнo зa рaxунoк пoлітики субсидувaння прoдaжів тaкoгo виду трaнспoрту в США, яка набуде чинності з січня. Корейська Hyundai Motor вже була змушена поступитися Ford   другим місцем держи локальному ринку.

Относительно це повідомляє Business Korea, нагадуючи, що з першого січня громадяни США з певним рівнем доходу зможуть отримувати податкове вирахування возьми суму до $7500 после купівлю електромобілів локальної збірки в певному ціновому діапазоні. Заколупка, з якою в результаті введення цих заходів зіткнуться південнокорейські автовиробники, сыздавна відома — у них поки що немає складальних підприємств в території США, і всі електромобілі марок KIA, Hyundai і Genesis в цю країну імпортуються.

Ситуація з виробництвом акумуляторних батарей дещо простіше, оскільки LG Energy Solution і SK On мають у своєму розпорядженні діючі підприємства в США і також будують нові, тому електромобілі місцевого складання, що оснащуються цими акумуляторами, можуть претендувати держи отримання субсидій у повному обсязі. Щоправда, американські підприємства корейських компаній з випуску тягових батарей с распевом вже мають довгострокові зобов’язання щодо постачання своєї продукції саме американських автовиробників, і щось виділити ради «співвітчизників» їм если дуже складно — принаймні лишенный чего додаткових інвестицій у розширення потужностей у США.

У період із січня сообразно листопад цього року включно Ford Motor вдалося реалізувати для території країни 53752 електромобілі, тоді як Hyundai та KIA не переводя духу продали 53663 електромобілі. Звичайно, розрив у 89 машин неважный (=маловажный) можна назвати суттєвим, але всі чудово розуміють, що з січня він стрімко збільшуватиметься. Hyundai вдавалося зберігати после собою друге місце сверху ринку електромобілів США впредь до середини поточного року, але потім флагманом продажів у регіоні в целях конкуруючої американської марки став кросовер Ford Mustang Mach-E.

Раньше 2025 року Hyundai розраховує запустити в дію в штаті Джорджія підприємство з випуску електромобілів і збирати возьми ньому по 300 000 машин щорічно, але доти намагатиметься домовитися з владою країни оборона надання певних преференцій, яких вона позбавлена ради ознакою локалізації виробництва в поточному трактуванні. закону.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.