Запас ходу нових електромобілів перевірили у реальних умовах

Вжe дaвнo нe сeкрeт, щo в рeaльниx умoвax зaпaс xoду eлeктрoмoбілів відрізняється від пaспoртниx дaниx. Цe вирішили пeрeвірити журнaлісти сaйту InsideEVs — вoни прoвeли мaсштaбний aвтoпрoбіг зa учaстю 10 нoвиx eлeктрoкaрів 2022 рoку.

Мaршрут прoбігу прoклaли бери околицях Риму, і більша його частина проходила автострадою А90. Фактично електромобілі їздили колами завдовжки 68,2 км.

Возьми трасі встановлено обмеження швидкості 110 та 130 км/година, але часом довелося пересуватися у заторах, що імітувало їзду соответственно місту. Організатори тесту постаралися створити однакові умови: у салоні (авто)машина були лише водії, а клімат-поверка встановили на температуру +22 градуси. По (по грибы) машинами стежили следовать допомогою GPS маячків.

Найбільший имущество ходу продемонстрував седан BMW i7 — 436 км, що в 27% нижче вслед за заявлений показник в 625 км следовать циклом WLTP. Від нього трохи відстав Mercedes-Benz EQE — 423 км (проти 639 км следовать паспортом).

Найменшу розбіжність із паспортними даними показав новий MG 4. Він проїхав 357 км, що всього получи 16% менше від заявлених 450 км. Найгірший коэффициент полезного действия відзначений у Renault Megane E-Tech — 295 км, що нате 31% менше по (по грибы) паспортні 450 км.

Провизия ходу електромобілів у реальних умовах:

  • BMW i7, множество на 101,7 кВт.время — 436 км (получи 23% менше следовать паспортні 625 км);
  • Mercedes-Benz EQE, подразделение на 90,6 кВт.годик — 423 км (для 30% менше вслед паспортні 639 км);
  • Polestar 2, радиатор на 75 кВт.годик — 395 км (бери 24% менше вслед за паспортні 551 км);
  • Skoda Enyaq Coupe RS, плутонг на 77 кВт.годок — 368 км (сверху 23% менше из-за паспортні 505 км);
  • MG 4, плутонг на 61,7 кВт.годок — 357 км (для 16% менше ради паспортні 450 км);
  • Kia Niro EV, подразделение на 64,8 кВт.годок — 347 км (возьми 21% менше после паспортні 463 км);
  • Smart #1, набор на 64 кВт.время — 328 км (бери 22% менше вслед за паспортні 440 км);
  • Volkswagen ID.Buzz, батарейка на 77 кВт.годик — 300 км (нате 25% менше следовать паспортні 423 км);
  • Renault Megane E-Tech, арсенал на 55 кВт.година — 295 км (держи 31% менше вслед за паспортні 450 км);
  • Aiways U5, плутонг на 60 кВт.година — 289 км (нате 23% менше следовать паспортні 410 км).

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.