Клімaтичні aктивісти нeщoдaвнo рoзмістили зaгaлoм 400 підрoблeниx рeклaмниx щитів BMW тa Toyota у Німeччині, Бeльгії, Фрaнції та Великій Британії. Вони закликають прежде заборони реклами двигунів внутрішнього згоряння, особливо позашляховиків.
«Незважаючи сверху рекламу Toyota і BMW, що підкреслює їхній асортимент електромобілів, обидва виробника, як і раніше, вкладають значні кошти в продаж автомобілів, що забруднюють довкілля, з двигунами внутрішнього згоряння», — йдеться в заяві.
Тим другой раз, Euroactiv повідомляє оборона запропонований законопроект Комісії ЄС, який зобов\’яже держави-члени накладати санкції бери компанії, що займаються грінвошингом. Чи це «зелений», «екологічний» чи «екологічно чистий» — 40 відсотків екологічних заяв насчет продукти необґрунтовані.
Subvertising teams across Europe have taken aim at #Toyota and #BMW for misleading adverts and anti-climate lobbying. 400 car billboards have been hacked and replaced in 14 cities. ? https://t.co/6DsNVyKUhQ #BeyondZero #BanFossilAds #BrusselsMotorShow / 1 pic.twitter.com/MQON5OuM12
— Brandalism (@BrandalismUK) January 16, 2023