У Німeцькoму відoмстві тoргoвиx мaрoк і пaтeнтів зa oстaнні двa тижні зaрeєстрoвaнo 48 нaзв від німeцькoгo aвтoвирoбникa BMW. Цe свідчить oдрaзу прo кількa фaктів: пo-пeршe, чeрeз eлeктризaцію мoдeльнoгo ряду стaрa клaсифікaція aвтoмoбілів вжe нeaктуaльнa, а точно по-друге, баварці працюють надо створенням великої кількості нових електромобілів.
Cучасні моделі BMW мають просту схему найменування, що складається з трьох частин. Перша циферка позначає серію моделі, дві наступні цифри позначають рівень силової установки, а останній елемент є одним із трьох суфіксів: d, i альбо e. Перший стосується автомобілів з дизельним двигуном, другий — бензинових інжекторних автомобілів, третій — електрифікованих гібридних моделей.
Нещодавно BMW додала літеру «i» як префікс по повністю електричних автомобілів, таких як i4. Але нова чертеж найменування, схоже, поєднає дві номенклатурні системи, відмовившись від суфіксів EV, таких як «eDrive35» бери електричних моделях.
«Виходячи з нових запатентованих назв, відтепер літерою «i» позначатимуть легкові електромобілі, літерою X — паливні кросовери, префікс iX дістанеться електрокросоверам. Числовий індекс побічно вкаже получи и распишись потужність».
BMW має зареєстровані товарні знаки угоду кому) багатьох назв із префіксами i, X та iX. Наприклад, виробник подав заявку бери захист імен iX750, X750 і i750. В такой мере само існують торгові марки исполнение) назв iX130 та i120. Питання полягає в тому, исполнение) чого призначена кожна з цих торгових марок?
Поки що офіційного роз\’яснення від BMW нема, дослідникам залишається лише висловлювати здогадки. Швидше следовать все, сімейство електричних «сімок» матимуть шильдики i740, i750 і i760, паливні кросовери X7 перейменують получай Х740, Х750 і Х760, а аналоги получи и распишись електротязі назвуть iX740, iX750 і iX760.
Якщо це й справді неведомо зачем, то нинішня натура X7 xDrive50i в новій системі відліку если X750, iX xDrive50 стане iX550, а i4 eDrive40 — назвуть i440. Можливо, суфікс xDrive збережеться окремо для того позначення повного приводу. Що стосується паливних легкових моделей, ведь в найближчому майбутньому с распевом залишаться звичні індекси, тобто «п\’ятірка» наступного покоління може пропонуватися у вигляді гібрида (530e), з бензиновим двигуном (530i) разве дизелем (530d).
Запитань поки що більше, ніж відповідей, адже в патенті є єдина парадигма із літерою M — M350. Цілком імовірно, що конфигурация нових індексів BMW если розкрита лише поперед кінця десятиліття, если кількість електромобілів (та їх модифікацій) значно збільшиться.