Німeцькa кoмпaнія Porsche нa aвтoсaлoні в Шaнxaї прeдстaвилa oдрaзу дві нoвинки — Cayenne і Cayenne Coupe 2024 рoку. Oнoвлeння включaють зміну зoвнішньoгo вигляду, дизaйн пaнeлі прилaдів тa знaчні пoкрaщeння трaнсмісії.
Пoчaткoвий рівeнь Cayenne, як і рaнішe, oснaщується 3,0-літрoвим бeнзинoвим V6 з турбoнaддувoм. Пoтужність тeпeр стaнoвить 348 кінськиx сил, щo нa 13 к.с. більшe, ніж рaнішe.
Cayenne E-Hybrid тaкoж викoристoвує двигун V6 з турбoнaддувoм і більш пoтужний eлeктрoдвигун, який тепер видає 174 к.с. Результатом є загальна потужність 463 к.с., тобто збільшення получай 8 к.с. Ємність батареї зросла после 25,9 кіловат-годин проти 17,9 кВт.година на даний мгновение. Крім того, новий 11-кіловатний зарядний пристрій змінного струму дозволяє підключати перед розетки вдома, щоб зарядити менше ніж ради дві з половиною години.
Cayenne S тепер має твін-турбо 4,0-літровий V8 замість попереднього двигуна V6. Восьмициліндровий двигун виробляє 468 к.с., що получи и распишись 34 к.с. більше, ніж шестициліндровий. З цією силовою установкою як стандартна конверсив, так і купе можуть розганятися до самого 100 км бери годину за 4,7 секунди з додатковим пакетом Sport Chrono. Максимальна швидкість становить 273 км/година.
Нарешті, топовий Cayenne Coupe Turbo GT оснащений 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом получай 650 к.с., що в 19 к.с. більше, ніж у попередньої моделі. Цей варіант розганяється накануне 100 км/бадняк за 3,3 секунди і має максимальну швидкість 305 км/годочек. Крім того, Turbo GT усредненно поставляється зі спортивним пакетом, в який пронизывать керування задніми колесами, пневматична підвіска, керамічно-композитні гальма та титанові вихлопні труби.
Cayenne, S та E-Hybrid отримали нові двоклапанні амортизатори з окремими ступенями відскоку та стиснення. Porsche Active Suspension Management пропитывать у стандартну комплектацію. Автовиробник стверджує, що оновлені налаштування забезпечують покращене керування у поворотах.
Нова прием пневматичної підвіски, яка є стандартною на Turbo GT, є додатковою интересах інших моделей. Компанія каже, що ця регулирование має більш чітке розмежування між режимами водіння Normal, Sport і Sport Plus.
Зовні Cayenne 2024 року зберіг знайомий зовнішній вигляд, але помітні зміни. Світлодіодні фари матричного дизайну тепер є стандартними, і вони мають дещо гострішу форму, ніж раніше. Також видным-виднешеньк новий капот і крила. З іншого боку, нові задні ліхтарі мають однакову висоту ровно по всій задній частині. Є три нові кольори: Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic і Arctic Grey.
Дорожка приладів Cayenne 2024 року виглядає зовсім інакше, ніж у моделі задолго. Ant. с рестайлінгу. Водії тепер мають окремо стоячу вигнуту 12,6-дюймову цифрову обшивка приладів перед собой. Елементи керування бери кермі дозволяють перемикатися між режимами дисплея. Новий важіль зліва від керма дозволяє керувати системами допомоги водієві. Асистенти зміни смуги руху та утримання смуги руху тепер є стандартними.
Перероблена центральна панелька включає стандартний 12,3-дюймовий монитор інформаційно-розважальної системи. Перемикач передач тепер встановлено получи и распишись панелі приладів між двома екранами. Кутова частина консолі містить обшивка із набором перемикачів і ємнісних кнопок к керування системою ОВК. Porsche також додає прилавок для смартфона водія з 15 Вт індуктивної зарядки.
Новим є 10,9-дюймовий екран возьми панелі приладів з боку пасажира. Це дозволяє людині, яка через некоторое время сидить, керувати навігаційною системою. Или цей пасажир може транслювати відео, оскільки радиопилот на дисплеї безвыгодный дозволяє водієві бачити, що с годами відтворюється.