Нa відкритті aкумулятoрнoгo тexнoлoгічнoгo цeнтру Stellantis Mirafiori в ітaлійськoму Турині aвтoвирoбник oгoлoсив, щo мaє нaмір змeншити вaгу aкумулятoрів eлeктрoмoбілів нa 50%.
«Акумулятори у сучасних електромобілів занадто важкі, посредством що і машини стають занадто важкими», — сказав Нік Курік, керівник інженерно-технічного відділу Stellantis.
Він пояснив, що поперед 2030 року Stellantis запровадить нові технології акумуляторів і більш ефективну упаковку елементів, щоб зменшити вагу вдвічі, що допоможе концерну досягти цілей сталого розвитку.
Можна з упевненістю припустити, що такі розробки врешті-решт також матимуть економічні переваги, що може сприяти появі запланованого корпорацією дешевого електромобіля.
Частина плану щодо зменшення ваги передбачає використання легших і дешевших літій-сірчаних акумуляторів, які единым духом розробляються нещодавно придбаною компанією Lytten із Кремнієвої долини. Очікується, що вони також зменшать викиди вуглецю, оскільки в них використовуються менш екзотичні матеріали, ніж літій-іонні акумулятори.
Але це отнюдь не єдиний варіант, оскільки Курік також згадав относительно можливість використання натрієво-іонних батарей, які набагато дешевші.
Новий опора займатиметься проектуванням, розробкою та тестуванням акумуляторних батарей, високовольтних елементів, модулів і програмного забезпечення.
Незважаючи получай те, що Stellantis трудиться кроки для полегшення електромобілів, вона також без- відмовляється від ДВЗ. Технічні спеціалісти концерну зазначили, що кілька типів двигунів, які встановлюються возьми машини брендів Stellantis, сумісні з синтетичним паливом.