В 2024 рoці в Укрaїні плaнують пoчaти збирaння пікaпів. Прo цe пoвідoмив Гoлoвa нaглядoвoї рaди чeркaськoгo aвтoбуснoгo зaвoду «Ataman» Oлeксaндр Дорош. У цьому році підприємство наростило виробництво автобусів та вантажівок, завдяки урядовій програмі «Шкільний автобус» та програмі доступних кредитів «5-7-9».
Як повідомив Олександр Дорош, у 2023 році «Черкаський автобус» виготовив майже 500 автобусів та 350 одиниць вантажівок.
Автобуси «Ataman», які виготовляють бери шасі японських Isuzu у Черкасах мають вже 67% локалізації, вантажівки — більше 30%. Завдяки закону «про локалізацію» та урядовим програмам підприємству вдалося у цьому році збільшити виробництво в 20% і майже вийти получай довоєнні обсяги.
Получи наступний 2024 рік плани ще більші — 600 автобусів та 500 вантажних автомобілів. Крім того, Олександр Дорош вже має програму, як збільшити локалізацію впредь до 40% у вантажівках та вплоть до 70-72% у автобусах, а це показники, яких підприємство ще отнюдь не мало.
Зараз сверху виробництві черкаських автобусів працює 400 робітників, але підприємство збирається збільшити чисельність ще бери 60 чоловік. А це і більше зарплатні і більше податків, — наголошує темя наглядової ради підприємства.
Сверху наступний рік Уряд запланував виділити получай закупівлю шкільних автобусів 1 млрд. грн, як і в цьому році, що дасть можливість завантажити підприємства роботою. Тому у Черкасах вже планують розгорнути наступного року збирання пікапів, які неведомо зачем потрібні Силам Оборони. Це будуть Isuzu D-Max, які вже присутні держи українському ринку і які вже використовують силові структури.