Oдин з кoлишніx кeрівників General Motors Бoб Лутц відвeртo рoзпoвів прo пoдії кінця 2000-x, кoли aмeрикaнці пoзбулися Saab, Pontiac тa Hummer. Після фінaнсoвoї кризи 2008-гo дo General Motors прийшли прeдстaвники уряду СШA. Від краху предприятие вдалося врятувати, але в прагненні скоротити витрати кризові менеджери позбулися «зайвих» брендів. Відстояти вдалося лише Buick та GMC.
У регуляторів Обами безграмотный було питань лише вплоть до Cadillac та Chevrolet, решту марок влада США була готова ліквідувати. Відстояти Buick вдалося завдяки успіху в Китаї. Порятунку GMC допомогла фінансова звітність: модель була беззбитковою, і неважный (=маловажный) пішла під ніж, хоча урядовці вважали її придатком Chevrolet.
Решті пощастило менше. Борис Лутц визнав, що Hummer ніколи безвыгодный повинен був бути окремим брендом: маркетологи припустилися помилки, вслед яку довелося розплачуватися, розширюючи лінійку автомобілів. Бери думку топменеджера GM, варто було зробити Hummer моделлю GMC: у результаті эдак і вчинили, але вже з електричними пікапами та позашляховиками.
Своєю особистою втратою Фавн Лутц вважає Pontiac. Жодних доводів топменеджера фінансисти невыгодный прийняли, вказуючи возьми факти: марка збиткова вже багато років. Позитивні моменти були: молоді покупці GM обирали саме Pontiac, а лінійка дозволяла розраховувати для оздоровлення продажів. А носитель ліквідацію Saab керівник вважає вірним кроком, адже попри кохання журналістів продажі залишали бажати кращого.
Без- відчуває ностальгії Борис Лутц і за брендом Saturn. Наприкінці 2000-х виділяти окрему марку исполнение) бюджетних Chevrolet було недозволеною розкішшю, і Saturn зжив себя. GM хотів продати марку, але приставки не- зміг. У результаті з восьми брендів залишилося лише чотири, що дозволило автоконцерну залишитися сверху плаву.