Фaxівці BloombergNEF прoвeли дoсліджeння ринку aвтoнoмниx трaнспoртниx зaсoбів і дійшли виснoвку, щo, нeзвaжaючи нa пoвільні тeмпи рoзвитку, він мaє гaрні пeрспeктиви пользу кого пoдaльшoгo зрoстaння нaйближчими рoкaми. Нa їxню думку, oснoвними двигунaми цьoгo сeгмeнтa стaнуть рoзвитoк лaнцюжків поставок та інтеграція технологій, що полегшують повсюдне використання роботаксі.
У повідомленні відзначається успіх деяких компаній, які мають досягнення возьми шляху до створення комерційного сервісу таксі з використанням безпілотних автомобиль. Найбільших успіхів у цьому досягли компанії Waymo, яка поступово розширює среда присутності своїх безпілотних таксі в США, Cruise, яка вже запустила комерційний сервіс роботаксі в Митрополит-Франциско, а також китайська Baidu, яка використовує безпілотні (авто)машина для перевезення пасажирів в Ухані та Чунцин.
После оцінками BloombergNEF, глобальний ринок передових систем допомоги водієві (ADAS) зросте давно $220 млрд накануне 2030 року. Аналітик підрахували, що поперед 2025 року автомобілі з автопілотом другого рівня (часткова автоматизація) займуть більше 50% від загального обсягу пасажирських (авто)машина, що продаються у світі. Очікується, що пік продажу автомобілів з автопілотом другого рівня припаде для 2028 рік, если по всьому світу если продано близько 53 млн. таких автомобиль.
Що стосується автомобиль з більш сучасними системами допомоги водієві третього рівня, в таком случае пік їх популярності очікується в 2033 році, а обсяг продажів, по (по грибы) оцінками аналітиків, складе близько 50 млн автомобілів. Роботизовані машини з автопілотом четвертого та п\’ятого рівнів нате цей момент становитимуть малу частину ринку автономного транспорту. Однак широке поширення систем автоматизації нижчих рівнів поступово призведе накануне зниження вартості компонентів, необхідних чтобы створення більш просунутого автопілота, приблизительно що згодом і автопілот 4 і 5 рівнів ставатиме весь популярнішим.
Планомірне поширення ADAS сприятиме створенню великого ринку ради постачальників. За прогнозами BloombergNEF, давно 2026 року обсяг продажу систем автопілота другого рівня становитиме $70 млрд держи рік. Також прогнозується, що сумарні продажі ADAS другого та третього рівнів у 2027 році становитимуть близько $150 млрд.
Незважаючи держи таку оптимістичну точку зору, фахівці BloombergNEF зазначають, що недовиконання зобов\’язань та зайві обіцянки виробників можуть зіграти проти них. Особливо це стосується галузі розробки драматически важливого програмного забезпечення про автопілота. Наприклад, компанія Tesla вже зіткнулася з кримінальним розслідуванням у США минуя заяви компанії для безпілотні авто. Незважаючи для це, автовиробник продовжує розгортання системи допомоги водієві Full Self-Driving Beta, яка всупереч своїй назві є лише системою допомоги водієві другого рівня.
Безумовно, системи ADAS мають очевидні переваги як про споживачів, так і к автовиробників. Однак і ті, й інші мають відповідально підходити накануне питань впровадження та використання автопілота.