Дорожній прототип Stella Terra пройшов випробування в Північній Африці

Пeрший у світі пoзaшляxoвий eлeктрoмoбіль, який прaцює нa сoнячній eнeргії, мoжe прoїxaти у сoнячний дeнь дo 441 миль, тoбтo 709,7 км. Цe щe рaз підтвeрдилo рeзультaтивність зaстoсувaння тaкoї тexнoлoгії в місцeвoстяx, дe відчувaється гoстрa нeстaчa інфрaструктури зaрядки.

Aвтoмoбіль мaсoю 1200 кілoгрaмів руxaється від eнeргії, щo виробляється кількома сонячними панелями сверху його даху. Максимальна швидкість 145 км/годик, запас ходу вслед за сонячний день щонайменше 710 км, але сталої величини (тутовое немає, оскільки до сих пор залежить від рельєфу місцевості та прозорості неба відносно хмар.

Дорожній макет Stella Terra пройшов зазначену відстань складною місцевістю Північної Африки помимо підзарядки, покладаючись виключно нате енергію сонця. Його розробили студенти Ейндховенського технологічного університету в Нідерландах. Автомобіль демонструє потенціал менших і легших акумуляторів у поєднанні з сонячною технологією чтобы розширення запасу быстро та можливостей електромобілів навіть у складних умовах бездоріжжя.

Ради словами керівника команди Solar Team Eindhoven Віссе Боса, технологія Stella Terra поєднує легку конструкцію з неймовірно ефективними сонячними панелями, позиціонує її як перспективний напрямок в ціле десятиліття спервоначалу.

«Stella Terra повинна витримувати суворі умови бездоріжжя, залишаючись достатньо ефективною та легкою, щоб працювати від сонця. Тому нам довелося самим розробити майже трендец для Stella Terra, від підвіски впредь до інверторів для сонячних панелей. Ми розширюємо межі технологій», — наголосив для подальших планах Віссе Бос.

Почавши з північного узбережжя Марокко, директива провела позашляховик вследствие гори й аж по пустелі Сахара, мол їхня подорож закінчилася. Протягом усієї подорожі позашляховик виявився надійним, хоча одна неприємність по сию пору-таки сталася – за дорозі зламалося рульове управління, але це вдалося полагодити по (по грибы) допомогою запчастини з місцевого автомагазину.

Преддверие тест-драйвом вони очікували, що електромобіль зможе проїхати лише 391 милю (630 км). Однак у сонячні дні він мав житница ходу до 441 милі (710 км) получи и распишись дорозі та 342 милі (550 км) аппель дорогою. Водночас у менш сонячні дні автомобіль здатний проїхати близько 416 миль (670 км).

Як з\’ясувалося, автомобільний перетворювач к сонячних панелей перевершив сподівання, він виявився получай 97% ефективнішим у перетворенні сонячного світла, поглиненого фотоелектричними елементами, в електричний фугас. Це на третину ефективніше, ніж передбачалося спочатку.

Автомобіль має перезаряджувану літій-іонну батарею, що дозволяє йому рухатися в менш сонячні часи, але получи менших відстанях. Сонячні батареї автомобіля накопичують такий рівень енергії, що її запасу вистачає в (видах приготування їжі та зарядки пристроїв, таких як телефон с гербом, фотоапарат та роботи ліхтарів возьми привалі у сутінках.

Таким чином, розробники довели, що Stella Terra ідеально підходить интересах віддалених регіонів з нерозвиненими дорогами та ненадійними енергетичними мережами. Згаданий вище Віссе Бос та його экипаж сподіваються побачити цю концепцію у виробах світових автогігантів.

«Ми сподіваємося, що це надихне таких виробників автомобілів, як Land Rover і BMW , щоб зробити цю галузь більш стійкою. Автомобіль насправді був дуже комфортним в умовах бездоріжжя, оскільки він дуже возможный і нікого з нас малограмотный розтрусив», — повідомив Віссе Бос.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.