Прoдaжі нoвиx eлeктрoмoбілів зрoстaють з рoку в рік, aлe місячні тa квaртaльні тeндeнції чaстo змінюються, щo викликaє нeвизнaчeність щoдo тoгo, щo нaспрaвді відбувaється. У нoвoму звіті кoмпaнії iSeeCars, якa зaймaється зaкупівлeю тa дoсліджeннями aвтoмoбілів, підкрeслюються ці кoливaння мoдeлeй прoдaжів, oсoбливo щoдo вживaниx eлeктрoмoбілів.
iSeeCars ствeрджує, щo прoaнaлізувaлa понад 2,3 мільйона нових і вживаних автомобілів віком від 1 поперед 5 років, щоб зрозуміти ринок, і виявила «суттєву слабкість» попиту бери електромобілі порівняно з гібридами та транспортними засобами бери традиційному пальному. Найсуттєвіший із цих результатів: у жовтні 2023 року ціни получи и распишись вживані електромобілі знизилися сверху 33,7 відсотка порівняно з жовтнем 2022 року. У жовтні минулого року середня ціна в вживані електромобілі становила 52 821 долар. Цього жовтня вона становила 34 994 долари.
У цьому контексті можна сказати, що минулого місяця загальні ціни держи вживані автомобілі впали для 5,1 відсотка, а середні ціни возьми вживані гібридні автомобілі впали держи 9,6 відсотка, що значно нижче, ніж падіння цін получай вживані електромобілі в 33,7 відсотка. Електромобілі були бери ринку майже в 1,5 рази довше порівняно з минулим роком. У жовтні 2023 року на продажу вживаного електромобіля в середньому знадобилося 52,4 дня, а пользу кого вживаного автомобіля — 49,2 дня. Це знаменує значну зміну порівняно з минулим роком, коль вживані електромобілі були сверху ринку в середньому 37,5 днів, що вказує сверху значне зниження попиту.
Багато чого сталося после останній час. Виробники, починаючи з Tesla, почали різке зниження цін. Навіть тоді ціни в електромобілі все ще вищі, ніж сверху аналогічні бензинові автомобілі. Ця невідповідність у поєднанні з постійними занепокоєннями щодо надійності зарядної інфраструктури, здається, викликала певну обережність клієнтів.
«Усе, починаючи від економічних проблем і закінчуючи зростаючою конкуренцією серед електромобілів, сприяє їх тенденції давно зниження [вживаних електромобілів]», — сказав Карлуня Брауер, виконавчий аналітик iSeeCars.
Але, мабуть, малограмотный потрібно бити тривогу. Вживані автомобілі, ціни получай які найбільше падають, — це старі моделі, випущені багато років тому. Накануне п\’ятірки вживаних автомобілів із найбільшим падінням цін належать Nissan Leaf, Tesla Model 3, Chevrolet Bolt EV, Tesla Model X і Model S.
«Звичайним є падіння цін получи старі моделі, коль ринок скорочується», — сказав Брауер. «Більшість моделей у цьому списку були представлені кілька років тому і потребують редизайну, щоб залишатися конкурентоспроможними».
Два того, що редизайни тривають, але кілька нових і, неприкрыто, бюджетних електромобілів також знаходяться в стадії розробки. Оновлену Model 3 Highland вже випустили в Китаї та Європі, а незабаром очікується її вихід у США. Наступник Chevrolet Bolt EV для платформі Ultium також готовий — деякі звіти передбачають, що виробництво почнеться в 2025 році. Крім того, у вы є такі моделі, як Volvo EX30 і Chevrolet Equinox EV серед кількох інших, які потенційно можуть бути перспективними про масового виробництва.
Як показало дослідження, найдовше продаються вживані електромобілі, які без- виробляються Tesla, зокрема KIA EV6, Ford F-150 Lightning, Polestar 2 і Volkswagen ID.4. Тим далеко не менш, у жовтні 2023 року Rivian R1T був найшвидше продаваним вживаним електромобілем — він залишався сверху ринку 35,5 днів. Chevrolet Bolt EV і EUV, а також Tesla Model 3 і Model Y також були одними з найбільш швидко продаваних вживаних електромобілів.