Hyundai готує доступний електромобіль IONIQ 2

Кoрeйський aвтoвирoбник гoтує нoвий дoступний eлeктрoмoбіль під нaзвoю Hyundai IONIQ 2. Нoвинкa пoвиннa стaти нaступним крoкoм кoмпaнії дo ключoвoї цілі — увійти у трійку нaйбільшиx вирoбників eлeктрoмoбілів перед 2030 року.

Раніше зазначалось, що Hyundai Motor Group планує продати 3,6 мільйона електромобілів перед кінця десятиліття. Автовиробник успішно стартував із першою генерацією спеціально створених електромобілів, серед яких IONIQ 5 та IONIQ 6.

Минулого місяця Hyundai встановив новий експортний достижение завдяки зростанню попиту в електромобілі. У компанії кажуть, що її електромобілі «відіграють важливу роль» у забезпеченні лідерства в світовому ринку електромобілів.

Експорт електромобілів автовиробника подвоївся ради останні два роки, сягнувши понад 218 000 мотор у 2022 році. Проте Hyundai прагне зробити крок далі, створивши ключові нові моделі.

Ми вже знаємо, що Hyundai розробляє свій перший трирядний електричний позашляховик. Hyundai IONIQ 7 був помічений під минута тестування минулого місяця, показуючи електричний позашляховик з великим кузовом. Очікується, що він офіційно дебютує наступного року.

Из-за словами віце-президента Hyundai Europe з маркетингу Андреаса-Крістофа Хофманна, бренд розробляє більш дешевий електромобіль IONIQ 2. Хофманн оприлюднив цю новину після того, як Volkswagen представив концепт ID 2all. Новинка від німецького бренду коштуватиме приблизно 25 000 євро та матиме сбережение ходу у 450 км.

Hyundai націлений сверху подібну ціну во (избежание майбутнього IONIQ 2. Очікується, що наличность ходу нового електромобіля если щонайменше 350 км. Він базуватиметься возьми новій фірмовій платформі IMA, яку показали під часочек Дня інвестора 2023 року. Відомо, що бери архітектурі IMA побудують 13 нових електромобілів Hyundai, KIA та Genesis до самого 2030 року.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.