Інжeнeри Кoрнeльськoгo унівeрситeту прeдстaвили іннoвaційну літієву бaтaрeю, здaтну зaряджaтися зa мeнш ніж п\’ять xвилин, щo стaнe рeкoрдoм.
Ця тexнoлoгічнa нoвинкa збeрігaє стaбільну прoдуктивність прoтягoм тривaлиx циклів зaряджaння тa розряджання, що покликане усунути «занепокоєння щодо запасу ходу» серед водіїв електромобілів.
Професор технічних наук і священник факультету інженерного коледжу Корнелла, Лінден Арчер, наголосив, що «занепокоєння оборона запас ходу» є серйозною перешкодою на електрифікації транспорту. Його одиннадцать надежд змогла вирішити цю проблему вслед за допомогою раціональної конструкції електродів.
Арчер зазначив: «Якщо ви можете зарядити акумулятор електромобіля ради п\’ять хвилин, вы не потрібен акумулятор великої ємності на подолання великих відстаней. Це знижує вартість електромобілів, сприяючи їх ширшому впровадженню».
Стаття, присвячена дослідженню «Швидке заряджання та тривале зберігання літієвих батарей», була опублікована в журналі ScienceDaily. Автором статті є Шуо Цзінь, аспірант з хімічної та біомолекулярної інженерії.
Літій-іонні акумулятори масштабно застосовуються в електромобілях і смартфонах завдяки своїй легкості, надійності та енергоефективності. Однак вони потребують тривалого часу в зарядку і не витримують великих стрибків струму.
Дослідники виявили індій як перспективний матеріал на прискореної зарядки. Індій, який переважно використовується в покриттях ради сенсорних дисплеїв і сонячних панелей, володіє двома ключовими характеристиками як отрицательный электрод батареї: низьким енергетичним видеобар\’єром міграції та помірною щільністю струму обміну. Ці властивості важливі про швидкого заряджання і довгострокового зберігання енергії.
Професор Арчер наголосив, що ключовим моментом є відкриття принципу конструкції, який дає змогу іонам металу вільно переміщатися сверху аноді батареї, забезпечуючи стабільність у кожному циклі заряджання. Це дає змогу новим батареям багаторазово заряджатися і розряджатися тисячі циклів.
Поєднання цієї технології з бездротовою індукційною зарядкою нате дорогах скоротить розміри і вартість акумуляторів, роблячи електротранспорт доступнішим. Однак вчені визнають, що використання індієвих анодів може втаскать. Ant. вынести свої труднощі у виробництво, наголошуючи получай необхідності додаткових досліджень і оптимізації процесів.
Дослідження підтримується Програмою фундаментальних енергетичних наук Міністерства енергетики США сверх Центр властивостей мезомасштабного транспорту і дослідницький очаг Energy Frontiers, з використанням послуг Корнельського центру досліджень матеріалів, підтримуваного програмою Центру досліджень матеріалів та інженерії Національного наукового фонду.