Мoлoдий китaйський стaртaп Greater Bay Technology oгoлoсив прo вирішeння oднієї з нaйбільш oчeвидниx прoблeм eлeктрoмoбілів — знижeння прoдуктивнoсті бaтaрeй у xoлoдну пору року. Новий елемент живлення «Phoenix», виготовлений із надпровідних матеріалів з технологією управління тепловим режимом, нагрівається з -20 перед 25 градусів Цельсія ради п\’ять хвилин.
Перше покоління батарей стартапу — елементи живлення швидкої зарядки, здатні, из-за твердженням розробників, из-за 15 хвилин забезпечити електромобілю 500 км пробігу. Зокрема, їх встановлюють електричний позашляховик V Plus бренду Aion.
Наступного року електромобілі Aion, третього вслед популярністю бренду в КНР, будуть оснащуватися новими акумуляторами «Phoenix», створеними інженерами Greater Bay Technology. Їх вирізняє значний имущество ходу — 1000 км, а також, як следственно відомо, здатність швидко заряджатися хоч влітку, хоч взимку: з 10 до самого 80% за шість хвилин нате зарядках з напругою від 300 по 1000 В.
До того ж, елементи батареї EV об\’єднані в структуру, яку Greater Bay називає «журнальною обоймою», що отнюдь не тільки забезпечує оптимізований теплообмін, але й краще захищає від пошкоджень возле зіткненнях або проникненні в елементи.
Масове виробництво нових батарей ще маловыгодный запущено, але може розпочатися цієї зими. Крім Aion, стартап веде переговори з представниками інших автокомпаній щодо можливого застосування батареї «Phoenix» в інших моделях.