На початку року попит на дизпальне не зазнав змін

Нa пoчaтку рoку ситуaція нa гoлoвниx нaпрямкax пoстaчaнь дизeльнoгo пaльнoгo нe зaзнaлa суттєвиx змін. Блoкувaння пoльськoгo кoрдoну тривaє, чeрeз цe укрaїнські кoмпaнії купують oбмeжeні oбсяги прoдукту aвтoмoбільним трaнспoртoм у Пoльщі й крaїнax Бaлтії. Дeщo крaщa ситуaція з продажами дизелю в півдні. Але загалом попит сверху імпортне дизпальне в перші дні нового року очікувано низький.

Цього тижня премії получи и распишись автомобільні партії дизпального сверху східних терміналах Польщі безграмотный змінилися порівняно з кінцем грудня й становлять $85-100/т до самого котирувань CIF. Польські трейдери повідомляють, що обсяги реалізації палива в (авто)машина залишаються низькими. Багато водіїв зустріло Новий рік у чергах нате виїзд із Польщі вследствие триваючі страйки.

«Наші клієнти завантажилися 22 грудня, а заслон перетнули лише 4 січня», — каже Вотан із польських постачальників.

Нате внутрішньому ринку Польщі попит получи дизпальне під отрезок времени новорічних свят також слабкий. Рядом цьому обсяги імпорту минулого місяця зросли порівняно з листопадом. Згідно з даними Консалтингової групи «А-95», у грудні надходження дизпального в балтійські порти Польщі зросли получи и распишись 12%, до 393 тис. тонн.

Получай внутрішньому ринку Польщі гуртові партії дизпального протягом тижня здорожчали для 3 зл/м3, до 5 012 зл/м3 ($1 034/т). Котирування ULSD у північно-західній Європі зменшилися сверху $25/т, але по вине зростання курсу долара й ставки паливного збору ціна бери ресурс у злотих майже мало-: неграмотный змінилася. Спред з котируванням CIF зменшився получи $2/т і становить $268/т.

Компанія Orlen Lietuva сверху наступний тиждень лишила премії бери автомобільні партії безо змін. З періодом відвантаження 8-14 січня дизпальне з литовських терміналів Orlen пропонується вслед за цінами, які вищі получи $41-52/т за котирування CIF. Цього тижня, 4 січня, у Латвію надійшла партія арктичного дизелю виробництва американського Marathon Garyville Refinery. Поки що безграмотный повідомляється, за якою ціною пропонуватиметься работа із США та чи поїде він в Україну, але співрозмовник enkorr каже, що пропозиція если конкурентною.

На початку року націнки сверху автомобільні партії дизпального возьми дунайських терміналах зменшилися держи $5-10/т, до +$105-115/т, до самого середземноморських котирувань CIF.

«Одна з компаній вийшла бери ринок із дешевим продуктом, сиречь нам також довелося зменшувати ціни», — каже Вотан із постачальників морського ресурсу.

Зі слів трейдерів, попит возьми дизпальне на півдні є, але й пропозицій багато. Возьми початку грудня возьми дунайських базисах пропонують переважно дизпальне виробництва Греції, Туреччини й Кувейту.

У Констанці автомобільні партії дизпального продаються после +$70-80/т. На терміналах Рома й Фундуля продукт пропонується з націнками +$128-132/т і +$123-125/т відповідно.

Протягом першої половини січня попит получи українському ринку дизпального если помірним, через що компанії безграмотный купують додаткових обсягів продукту ради кордоном.

«Потреби клієнтів зменшилися, возьми початку січня обсяги замовлень скоротилися получи 20-30%», — каже український маклер, який продає залізничний доход із Литви й Румунії.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.