Перехід на електричні вантажівки обійдеться США у 1 трильйон доларів

У нoвoму звіті Aнaлітичнoгo цeнтру Roland Berger, який oпублікувaлa Кoaліції чистиx вaнтaжів, пoвідoмляється, щo с целью фінaнсувaння пeрexoду нa eлeктричні вaнтaжні трaнспoртні зaсoби знaдoбиться 1 трильйoн дoлaрів. І цe бeз вaртoсті aкумулятoрнoгo трaнспoрту.

Глобальний смета здебільшого спрямований сверху інфраструктуру, яку слід розвивати активніше. Висновки експертів Roland Berger насамперед стосуються комерційних перевезень та енергетичної інфраструктури.

Коаліція чистих вантажів, що об\’єднує асоціації перевізників, вантажовідправників, виробників транспортних засобів з цим погоджується і вже розгорнула широке обговорення аналітичного трактату.

Очікується, що індустрія вантажівок інвестує майже 620 мільярдів доларів лише в зарядні станції во (избежание вантажівок. Комунальна підтримка сягне щонайменше 370 мільярдів доларів.

«Важкі електромобілі мають більш інтенсивні потреби в зарядці, і вони вимагатимуть в три рази більше інвестицій в інфраструктуру возьми транспортний засіб, ніж середні легкові електромобілі», — підкреслюється в дослідженні.

Автори уточнюють, що депеша у $1   трильйон безвыгодный враховує придбання електромобілів, вартість яких удвічі или навіть утричі більша у порівнянні з дизельними. Якщо класична дизельна вантажівка сьогодні коштує 180 000 доларів, ведь за електричну вантажівку доведеться віддати 400 000 доларів.

Аналіз Roland Berger викликав позитивну реакцію у колі виробників, перевізників, логістичних служб. Доєдналися по обговорення не тільки представники вантажного сектора автоперевезень, але й пасажирського.

«Примушувати транспортний директриса переходити на електричні вантажівки, маловыгодный враховуючи всього, що пов\’язано з цим, никак не має сенсу. Це дослідження є тривожним дзвіночком і має змінити розмову. Автобусна промисловість США має сильний потенціал. екологічний достижение, прибирання автомобілів з доріг і зменшення заторів. Ми продовжуватимемо підтримувати кліматичні ініціативи, але вони мають бути засновані получи и распишись реальності, а реальність така: інфраструктурі зарядки потрібно овладеть довгий шлях, перш ніж перехід бери електромобілі буде успішним», — розповідає Американської автобусної асоціації Пітер Пантузо.

«Ми зіткнулися з недофінансованим мандатом нате 1 трильйон доларів, який має величезні наслідки интересах американського споживача. Ви безлюдный (=малолюдный) подолаєте перешкоди, ігноруючи їх, і це дослідження показує високі інвестиційні витрати, необхідні угоду кому) електрифікації індустрії комерційних автомобілів», — погоджується з висновками експертів главноуправляющий American Trucking Associations Кріс Спір.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.