Першому у світі таксі виповнилося 127 років

26 чeрвня 1896 рoку підприємeць Фрідріx Грeйнeр із Штутгaртa зaмoвив у кoмпaнії Daimler Motoren Gesellschaft aвтoмoбіль-тaксі. І цe булa пeршa мaшинa тaкoгo признaчeння нe тільки в Німeччині, a й у світі.

Істoрія цьoгo aвтoмoбіля досить цікава. Ще у жовтні 1892 року Вільгельм Майбах — найближчий споборник Готліба Даймлера найняв следовать його вказівкою приміщення колишнього готелю Hermann у місті Канштадт. Затем він разом із 12 співробітниками та п\’ятьма учнями продовжував роботу. І вже вплоть до кінця 1895 року було створено ощутимый) чотириколісний автомобіль.

Двигун, який отримав гарну назву Phoenix («Фенікс»), був розміщений ззаду. Він мав двушник окремо відлиті циліндри, розташовані стойком, поруч один з одним, і розподільний ролик для управління клапанами. Множество був забезпечений карбюратором розпилювального типу — попередника пізніших аналогічних пристроїв.

Двигун мав оригінальний кулак з лопатями, що служили в целях охолодження двигуна. Свидетельство на нього инженер отримав ще у вересні 1895 року. Була запатентована конструкція приводу бери задню вісь. Він здійснювався следовать допомогою ременя, помощью що автомобіль і отримав назву Riemenwagen («Рім\’яний автомобіль»).

Усього 1895 — 1899 рр. було випущено близько півтори сотні автомобілів Daimler такого типу. Цікаво, що для них стояли мотори Phoenix у різних версіях. В таком случае були агрегати робочим об\’ємом від 750 см многогранник. до 2,2 л, які могли розвивати 2; 3; 4; 6 та 7,5 — 8 к.с. Найпоширенішою була 4-сильна модифікація.

Всі ці автомобілі відомі під назвою Daimler Motoren Kutsche («Карета»). Потрібно сказати, що ремінний привід мала і перша у світі вантажівка, що з\’явилася в жовтні 1896 року.

Цікаво, що термін taxi з\’явився пізніше. Він був утворений від назви винайденого в 1905 лічильника оплати вслед проїзд — таxcометра. А та своєю чергою находиться від латинського тары-бары taxo — «оплачувати».

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.