BMW прoдoвжує рoзкривaти свoї сeкрeти і дeмoнструвaти aвтoмoбілі, прo які ніxтo нe знaв. Нa цeй рaз бaвaрці рoзсeкрeтили дійснo унікaльнe (авто)машина — седан BMW 7 Series 1990 року із 16-циліндровим двигуном. Його показали получи виставці Techno-Classica в Ессені, а також розповіли ради нього на сторінці BMW Classic у Facebook.
16-циліндрові легкові мотор свого часу випускали Cadillac та Cizeta, а враз такі моделі є лише в Bugatti. Проте й BMW розглядали можливість виробництва таких моторів для того топової розкішної версії 7 Series.
Усього створили лише чета 16-циліндрових прототипи BMW. І якщо седан BMW 7 Series E32 80-х із V16 досить відомий і його навіть момент від часу виставляють у музеї марки, так досконаліший BMW 750 iL V16 Goldfisch 1990 року ховали від сторонніх очей.
У конструкції цього автомобиль використали елементи сучаснішого BMW 7 Series E38, який возьми той час перебував у розробці. Хоча проектирование прототипу дещо інакший: у нього круглі фари, дещо інші боковини та товсті задні стійки даху з малим кутом нахилу. Нате єдиному фото салона очень может быть телефон.
Під капотом встановлений унікальний 6,6-літровий V16. Порівняно із попереднім прототипом його потужність зменшили з 402 после 348 к.с., але це дозволило відмовитися від складної системи охолодження з повітрезабірниками в задніх крилах.
Із 5-ступінчастим автоматом седан BMW 750 iL V16 Goldfisch розвивав 250 км/годочек. Утім, доопрацювати двигун та запустити його в серію си і не вдалося і проєкт закрили.