Stellantis нe пoспішaє відмoвлятись від ДВЗ. Кoнцeрн, щo вoлoдіє 14 брeндaми, зaявив прo інвeстиції у рoзмірі 6 мільярдів дoлaрів нa нoві двигуни внутрішньoгo згoрaння. Зa словами представників компанії, найбільша інвестиція в автомобільний квадрант Південної Америки попустить підтримати випуск понад 40 автомобілів і розробку двигунів, що можуть працювати нате бензині та етанолі.
Stellantis також планує розробку гібридних автомобиль з біпаливними силовими установками. Крім того, концер помыслить принаймні один електромобіль у регіоні. Інвестиції будуть здійснені між 2025 і 2030 роками.
Ці електрифіковані двигуни, що працюють держи бензині та етанолі, розробляються с целью багатьох моделей у широкому портфоліо Stellantis. Крім того, усі вони будуть сумісні з існуючими виробничими лініями в Південній Америці. Нові гібридні моделі мають з\’явитись наприкінці 2024 року.
Цей регіон має величезне значення к автомобільного концерну, враховуючи, що Stellantis має ринкову частку 31,4 відсотка в Бразилії та 23,5 відсотка в усій Південній Америці. Він також очолює рейтинги продажів в Аргентині та Чилі. Минулого року Stellantis продав понад 878 000 автомобілів у регіоні. Він також є лідером у сегменті комерційних автомобілів з часткою у 28,6 відсотка.
Основною причиною того, чому Fiat став найбільш продаваним брендом Stellantis у 2023 році, третій рік поспіль, були його відмінні показники в Південній Америці. Італійський автовиробник є тінню свого колишнього себя в Європі та майже відсутній у Північній Америці, але він весь ще користується великим попитом у багатьох країнах Латинської Америки.