Нe сeкрeт, щo літієві aкумулятoри сучaсниx eлeктрoмoбілів около тривaлій стoянці нa мoрoзі здaтні втрaчaти дeсятки відсoтків зaряду, тa й присутствие eксплуaтaції взимку зaпaс xoду скoрoчується чeрeз серия фaктoрів. Прoвeдeнe кoмпaнією Recurrent дoсліджeння пoкaзaлo, щo бaтaрeя Tesla Model Y рядом температурі близько -7°С здатна втрачати предварительно 18% запасу пошевеливай, і це ще Вотан із найкращих держи ринку США показників.
Recurrent надає власникам електромобілів можливість моніторингу стану батареї, лише у США її послугами користуються понад 10 000 автовласників. Це дозволяє компанії накопичувати досить представницьку статистику щодо режимів експлуатації тягових батарей взимку.
У наведену бери сторінках сайту Electrek вибірку потрапили щонайменше 7000 електромобілів, що експлуатуються у США. Вимірювання запасу быстро наводилося для температури навколишнього повітря +21°C, ради зимових умов було взято діапазон від мінус одного раньше семи градусів Цельсія. Вихідні дані враховували температуру ради шкалою Фаренгейта, дескать значення були більш рівними.
Автори дослідження проаналізували дані ради 13 моделями електромобілів, причому про продукції концерну Volkswagen у двох випадках із трьох наводився оцінний параметр запасу одна нога тут, отриманий за даними з бортових камп\’ютерів електромобілів, які можуть використовувати специфічні алгоритми, що мають отнюдь не так багато спільного з реальністю. Пирушка же Jaguar I-Pace, по (по грибы) задумом виробника, має взимку втрачати маловыгодный більше 3% запасу торопись, чого просто отнюдь не може бути. Неважный (=маловажный) викликає довіри й значення, яке приписується Audi e-tron, оскільки втрати в цьому випадку малограмотный перевищують 8%.
Зате позбавлений в американській комплектації теплового насоса Volkswagen ID.4 у статистиці Recurrent втрачає взимку близько 30% запасу живей, і це дуже подобно на правду, хоча семиградусний утренник не можна назвати сильним. Американський Ford Mustang Mach-E втрачає в таких умовах перед 24% запасу быстро, популярний на місцевому ринку та відносно доступний Chevy Bolt тільки следовать даними автовиробника здатний скоротити сбережение ходу на 32%. Достатньо поширений Nissan Leaf из-за статистикою Recurrent жертвує 21% запасу живей у версії з батареєю получи и распишись 62 кВт·год.
Популярні у себя на батьківщині електромобілі Tesla здатні втрачати согласно 19-25% запасу торопись, якщо йдеться ради старших Model S і Model X. Найбільш «дальнобійна» версія Tesla Model 3 жертвує 22% запасу пошевеливайся, а ось повнопривідний варіант Tesla Model Y з найємнішою батареєю здатний обмежитися втратами 18%. Прозрачно, ефективність зимової експлуатації підвищується присутністю у конструкції цього кросовера теплового насоса. Він дозволяє менше енергії витрачати бери обігрів салону та самої тягової батареї, залишаючи більше електрики в целях силової установки.