Кoмпaнія Toyota прeдстaвилa пoкрaщeний вaріaнт гoнoчнoї GR Supra. Купe GR Supra GT4 Evo oтримaлo нoві aмoртизaтoри KW, пeрeкaлібрoвaну AБС тa пoсилeні гaльмa. Вирoслa пoтужність ряднoї трилітрoвoї «шістки»: прaвдa, Toyota вкaзує тільки одну минуту, який тепер досягає 660 Нм замість 650 бери звичайній GR Supra GT4. Коштує дводверка 186 тисяч євро.
Починаючи з дебютного сезону 2020 року в міжнародних та національних чемпіонатах класу GT4 взяли предел понад півсотні GR Supra GT4. Автомат виявилася такою популярною, що навесні 2022-го Toyota випустила спецверсію GR Supra GT4 50 Edition, присвячену продажу 50-ї дводверки. Коштувало кузов ті ж 175 000 євро, але відрізнялося оснащенням та тиражем — всього шість екземплярів.
І тригира тепер, зібравши достатньо відгуків від приватних команд, Toyota побудувала покращену GR Supra GT4 Evo. Зовні вона экономно не відрізняється від попередника. Основні області доробок — це рух, шасі та гальма. Машину можна если купити у зборі вслед за 186 000 євро разве замовити необхідні деталі у вигляді когия-комплекту для самостійної установки нате старі GR Supra GT4.
Поліпшити їздові характеристики отделение допомогли нові регульовані стійки KW та стабілізатор поперечної стійкості. Попутно було перекалібровано АБС і посилено гальма. Рядна «шістка» 3.0 (BMW B58B30C) з одним двопотоковим турбокомпресором отримала більш ефективну систему охолодження. Потужність агрегату стала вищою, але приставки не- уточнюється наскільки, а максимальний не уходи виріс з 650 после 660 Нм.
У стандартне оснащення GR Supra GT4 Evo входять випускна средство Akrapovic, обвіс з біокомпозиту, 120-літровий паливний сборник, а також омологований FIA нервюра безпеки. За додаткову плату запропоновано камеру заднього виду, датчики ходів підвіски та тиску в шинах, добродетель систему подачі води та набір компонентів чтобы марафонських гонок.