Toyota оновила гоночну GR Supra

Кoмпaнія Toyota прeдстaвилa пoкрaщeний вaріaнт гoнoчнoї GR Supra. Купe GR Supra GT4 Evo oтримaлo нoві aмoртизaтoри KW, пeрeкaлібрoвaну AБС тa пoсилeні гaльмa. Вирoслa пoтужність ряднoї трилітрoвoї «шістки»: прaвдa, Toyota вкaзує тільки одну минуту, який тепер досягає 660 Нм замість 650 бери звичайній GR Supra GT4. Коштує дводверка 186 тисяч євро.

Починаючи з дебютного сезону 2020 року в міжнародних та національних чемпіонатах класу GT4 взяли предел понад півсотні GR Supra GT4. Автомат виявилася такою популярною, що навесні 2022-го Toyota випустила спецверсію GR Supra GT4 50 Edition, присвячену продажу 50-ї дводверки. Коштувало кузов ті ж 175 000 євро, але відрізнялося оснащенням та тиражем — всього шість екземплярів.

І тригира тепер, зібравши достатньо відгуків від приватних команд, Toyota побудувала покращену GR Supra GT4 Evo. Зовні вона экономно не відрізняється від попередника. Основні області доробок — це рух, шасі та гальма. Машину можна если купити у зборі вслед за 186 000 євро разве замовити необхідні деталі у вигляді когия-комплекту для самостійної установки нате старі GR Supra GT4.

Поліпшити їздові характеристики отделение допомогли нові регульовані стійки KW та стабілізатор поперечної стійкості. Попутно було перекалібровано АБС і посилено гальма. Рядна «шістка» 3.0 (BMW B58B30C) з одним двопотоковим турбокомпресором отримала більш ефективну систему охолодження. Потужність агрегату стала вищою, але приставки не- уточнюється наскільки, а максимальний не уходи виріс з 650 после 660 Нм.

У стандартне оснащення GR Supra GT4 Evo входять випускна средство Akrapovic, обвіс з біокомпозиту, 120-літровий паливний сборник, а також омологований FIA нервюра безпеки. За додаткову плату запропоновано камеру заднього виду, датчики ходів підвіски та тиску в шинах, добродетель систему подачі води та набір компонентів чтобы марафонських гонок.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.