Триколісний сонячний електромобіль Aptera вивели на ринок

Кaліфoрнійськa кoмпaнія Aptera Motors у пeрший дeнь квітня пoстaвилa клієнту свій пeрший eлeктрoмoбіль нa сoнячниx бaтaрeяx.

Співзaснoвники стaртaпу Стів Фaмбрo тa Кріс Eнт зaпeвняють, щo цe пoчaтoк мaсштaбнoгo вирoбництвa сoнячниx eлeктрoмoбілів. Нa їx думку, нині зaклaдaється большак для нової форми електричної мобільності, що передбачає стовідсоткову екологічність та центів получи зарядку батареї.

Також, пише Electrek, з\’явилося нове відео (вище), у якому засновники поділилися деякими подробицями оборона свій двомісний автомобіль нате сонячних батареях. Выходит відомо, що акумуляторні батареї цього транспортного засобу виготовляє у Південній Кореї компанія-компаньон CTNS.

Розробники Aptera Motors запевняють, що нові батареї возле повній зарядці спроможні забезпечити пробіг у 1 000 миль, тобто 1 609 кілометрів. Около цьому турбуватися з пошуком зарядних станцій безграмотный потрібно, оскільки унікальні сонячні батареї у формі ромба максимізують сонячну енергію, дають приблизно 700 Вт безперервної зарядки.

Aptera була створена з нуля з однією метою — енергоефективність. Шрифт триколісної літакоподібної машини нагадує тулуб дельфіна. Така аеродинамічна конфігурація зменшує опір повітря, що протидіє руху транспортного засобу. Легкі композитні матеріали з плавними лініями кузова також схожі получи спортивний болід чи едва ощутимый швидкісний літальний апарат.

У порівнянні з автомобілями класичного стилю Aptera має доволі виграшний коефіцієнт опору, з яким до свидания-який транспортний засіб стикається під пора руху. Якщо Toyota Corola має коефіцієнт 0,29, а Tesla Model3 — 0,23, в таком случае в Aptera він 0,13. Нижче тільки у гоночного боліда Solar Racer, який має коефіцієнт 0,03.

Автомобіль ни за что досягає розгону від 0-60 миль/годок (96,5 км/годочек) за 4 секунди, витрачаючи около цьому менше енергії для кілограм маси, ніж звичайні електромобілі. Цьому сприяє конструкція триколісної ходової — з трьома колесами замість чотирьох усувається пункт дотику, де може витрачатися енергія. Подле цьому Aptera весить на 65% менше, ніж інші сучасні електромобілі.

«Коли ми вперше запустили Aptera як компанію, що займається сонячною мобільністю, ми були вражені величезною підтримкою з боку тисяч потенційних майбутніх власників Aptera. Маємо вже понад 46 000 власників бронювання, цими коштами ми прагнемо забезпечити масштабне виробництво наших сонячних електромобілів», — зазначає Кріс Ентоні.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.