Китaйськa кoмпaнія Dongfeng пoчaлa прoдaвaти в Китaї нoвий eлeктрoмoбіль Dongfeng Nammi 01, який мaє зaпaс xoду від 330 км дo 430 км. У стaндaртній кoмплeктaції він кoштує від 10 400 дoлaрів.
Nammi — цe нoвий брeнд eлeктрoмoбілів кoмпaнії Dongfeng. Під цим брeндoм Dongfeng випускaтимe і прoдaвaтимe бюджeтні кoмпaктні eлeктрoмoбілі. Nammi 01 — це перша марка бренду Nammi. Її збудували получи платформі Dongfeng Quantum Architecture S3. Довжина Nammi 01 складає 4030 мм, просвет — 1810 мм, висота — 1570 мм, а колісна фундамент — 2660 мм. Цей компактний електрокар розрахований нате 5 осіб.
У Nammi 01 в наш погляд досить гарний і сучасний проектирование кузова із закритою решіткою радіатора, з трикутними фарами з обох боків. У цього електромобіля приховані дверні ручки, безрамні двері та круглі задні ліхтарі. У стандартній комплектації пропонуються 16-дюймові колісні диски, а в дорожчих компенсаціях — 17-дюймові колісні диски.
У салоні є 5-дюймова РК-пульт управления приладів, двоспицеве багатофункціональне кермо і 12,8-дюймовий центральний екран управління, який підтримує мобільне дистанційне управління, оновлення OTA та інтелектуальне голосове управління.
Крім того, цей електрокар отримав оновлену систему автономного керування 2-го рівня. По цієї системи прорываться моніторинг сліпих зон, автономне паркування, попередження относительно лобове зіткнення, допомога в утриманні смуги руху, розпізнавання дорожніх знаків та адаптивний круїз-испытание.
У більш дорогих комплектаціях є бездротова (утренняя) гимнастика мобільного телефону, зміни положення сидіння водія по (по грибы) допомогою натискання получай сенсорний дисплей та багато іншого.
Електрична силова лини складається з електромотора потужністю 70 кВт і 160 Нм крутного моменту, а також з літій-залізо-фосфатної акумуляторної батареї в 31,45 кВтг і 42,3 кВтг. Максимальна швидкість сягає 140 км/время. Запас ходу у стандартної версії з батареєю в 31,45 кВтг становить 330 км, а у топової версії з батареєю возьми 42,3 кВтг — 430 км. Але це дані по (по грибы) китайським випробувальним циклом CLTC.
Насправді угол (непочатый) (добра ходу у цього електромобіля може бути меншим, оскільки китайський тестовий группа CLTC менш суворий, ніж європейський та американський тестові цикли випробування електрокарів. Nammi 01 має можливість швидкої підзарядки батареї з 30% давно 80% всього вслед 30 хвилин. Підзарядити батарею прежде запасу ходу в 200 км можна лише из-за 8 хвилин.