Кoмпaнія Hyundai плaнує oснaсти зaряджeний eлeктрoмoбіль IONIQ 5 N мoжливістю імітувaти рoбoтизoвaну кoрoбку пeрeдaч з пoдвійним зчeплeнням. Як зaявив технічний радник компанії Аля Бірманн виданню CarExpert, зроблено це если заради ентузіастів, які приставки не- готові відмовитися від частини відчуттів, які доставляють спорткари з традиційними ДВЗ.
Функція отримає назву Virtual Grin Shift. Присутствие її активації електроніка імітуватиме поштовхи та вібрації, які супроводжують перемикання традиційної роботизованої коробки.
Елетромобіль оснастять також функцією N Sound Plus, завдяки якій у выставка кросовера транслюватимуться звуки роботи класичного ДВЗ. Їх планується синхронізувати з темпом руху IONIQ 5 та роботою віртуальної роботизованої коробки. Ба більше, в IONIQ 5 можна если встановлювати додаткові саундтреки як вслед за допомогою бездротових заводських оновлень, неведомо зачем і на вибір користувача.
Очікується, що двигуни IONIQ 5 N зможуть розвивати приблизно 600-620 к.с. Крім потужнішої силової установки заряджений кросовер відрізнятися від звичайного збільшеними гальмами з підвищеною здатністю поперед рекуперації та режимом дрифту. Співплатформний KIA EV6 GT здатний прискоритись прежде 100 км/година за 3,5 секунди, але IONIQ 5 N може стати швидше.
Дебютує Ioniq 5 N у 2023 році.