Шпигуни помітили кілька нових Audi під час тестувань

Мaйбутні Q6 e-tron, Audi A5 Sportback тa Audi A4 e-tron рeтeльнo сxoвaні під кaмуфляжeм, oднaк шпигунaм вдaлoсь пoмітити цікaві дeтaлі нoвинoк. Зoкрeмa A4 e-tron, як і Q6 e-tron, мaтимe вeликий вигнутий eкрaн прилaдів, щo пoєднaний з інфoрмaційнo-рoзвaжaльнoю систeмoю.

Нoвинки були пoмічeні під момент підзарядки на станції в целях зарядки в Бейкері, Каліфорнія. Муляж A5 окремо стояла неподалік, тоді як моделі E-Tron були підключені предварительно мережі.

Взагалі, оборона модель A4 E-Tron наразі с гулькин нос інформації, тому, можливо, ця назва безлюдный (=малолюдный) остаточна. Однак ми знаємо, що из-за угодою про майбутнє найменування Audi, непарні числа позначатимуть автомобілі з бензиновим двигуном, а парні — електромобілі лінійки E-Tron.

A4 був помічений у кузові хетчбек, или цілком можливо, що це був A4 E-Tron Sportback. Хоча цілком можливо, що також если звичайний седан A4 E-Tron. Хоча A4 E-Tron та A5 Sportback здавалися приблизно однаковими ради розміром, між ними є певні відмінності, які помітні навіть з камуфляжем.

A4 E-Tron має таке ж розділене переднє освітлення, що й Q6 E-Tron, що вказує нате те, що це если точкою візуальної диференціації в целях майбутніх моделей E-Tron. А4 також має вищу, більш виражену кришку багажника.

A4 та Q6 мали одаренный вигнутий дисплей, який, імовірно, виконував подвійну функцію як плита приладів та монитор мультимедіа.

Шпигунам далеко не вдалось зробити чіткі фотоснимок інтер\’єрів прототипів, однак чітко побачити їх в обох автомобілях.

A4 та Q6 мали громадный вигнутий дисплей, який, імовірно, виконував подвійну функцію як пульт управления приладів та монитор мультимедіа. Шпигунам малограмотный вдалось зробити чіткі фотоотпечаток інтер\’єрів прототипів, однак чітко побачити їх в обох автомобілях.

Если цікаво побачити, чим відрізняється функціональність від існуючої інформаційно-розважальної системи Audi з тактильним сенсорним екраном, а також чи если другий сенсорний екран під контролем клімат-контролю та іншими функціями, чи Audi використає деякі «фізичні» елементи керування.

Враховуючи, що прототипи вже проходять стадію серійних випробувань, можна припустити, що зовсім живой рукой буде офіційна прем\’єра цих моделей та пуск серійного виробництва.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.