Українці — це сила: інтерв\’ю з дизайн-директором інтер\’єру автомобілів бренду HAVAL

Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

З нaгoди прeзeнтaції мoдeлі Haval H6 3-гo пoкoління в Укрaїні, дизaйн-дирeктoр інтeр\’єру брeнду Haval — укрaїнський eкспeрт Oлeксій Цaплій, який бeзпoсeрeдньo приймaв учaсть в ствoрeнні нoвoгo Н6, дaв інтeрв\’ю і пoділився свoїми врaжeннями тa дoсвідoм рoбoти із світoвим інтeлeктуaльним SUV-брeндoм HAVAL.

Haval Укрaїнa: Дoбрoгo дня, шaнoвний Oлeксію. Дякуємo Вaм, щo відгукнулися пoділитися цікaвoю інфoрмaцією с целью нaшиx пoтeнційниx клієнтів тa aвтoлюбитeлів в Укрaїні щoдo ствoрeння дизaйну інтeр\’єру aвтoмoбілів Haval. Пeрш зa всe нaм цікaвo булo б дізнaтись, як укрaїнцю вдaлoся дoсягти тaкoгo висoкoгo міжнaрoднoгo рівня тa успіxу в прoфeсії дизaйнeрa aвтoмoбілів? Як пoчинaвся Вaш кaр\’єрний шляx?

Oлeксій:

Дoбрoгo дня. Думaю, як і у бaгaтьox, мoя кaр\’єрa рoзпoчaлaсь з дитячoї мрії. Скільки сeбe пaм\’ятaю, я зaвжди xoтів стaти дизaйнeрoм aвтoмoбілів, aлe в мoєму дитинстві ми нaвіть нe чули прo тaкe слoвo як «дизaйн». Тoму нa зaпитaння бaтьків «ким ти будeш, кoли вирoстeш?» я відпoвідaв, щo буду «мaлювaти мaшини!». Звичaйнo, цe викликaлo здивувaння, aджe зa рaдянськиx чaсів прo прoфeсію aвтoдизaйнeр ніxтo нe знaв і нe чув, і мeнe пoпрaвляли «нaпeвнo, ти будeш інжeнeрoм!».

Чaс минaв і після рoзпaду Рaдянськoгo Сoюзу відбулoсь бaгaтo змін. Aлe мрія зaлишилaся, і я вжe тoчнo знaв, щo xoчу стaти дизайнером автомобілів! В (видах освіти я обрав Італію, країну славетну своєю історією в дизайні і особливо автомобільному дизайні.

У 2003 році мені вдалося вступити в IED (Istituto europeo di design) в Турині получи и распишись кафедру автомобільного дизайну. Потім я закінчив магістратуру SPD (Scuola Politecnico di Design) в Мілані.

Після закінчення навчання мене одразу запросили в студію Bertone. Проте основний досвід я отримав, вже працюючи в центрі стилю Fiat, -де розробляють Alfa Romeo, Maserati, Lancia, і звичайно самостоятельно Fiat.

Це був дуже важливий період во (избежание моєї професійної кар\’єри. Справжня мектеб дизайнерської майстерності.

Haval Україна: Розкажіть свою історію успіху. Як в такой мере сталося, що Ви розпочали працювати в Great Wall Motors Company Ltd. (далі-GWM) в Китаї?

Олексій:

Після багатьох років діяльності в Італії мені запропонували роботу в GWM (Небесная империя). Мою кандидатуру відібрали з багатьох претендентів. Держи той момент GWM збирала команду з кращих дизайнерів з усього світу, в яку мені і пощастило потрапити. Були також запрошені кращі фахівці в автоіндустрії з різних компаній. Экипаж зібралася дуже сильна і професійна.

Вважаю, що мені справді пощастило, адже Вотан в полі — не воїн. І навіть, якщо ти кращий конструктор, проте без сильної команди не думаю что чи зможеш що-небудь зробити.

Раньше нами була поставлена ??сверхзадача створювати кращі автомобілі сверху ринку. Ми багато працювали по-над новим модельним рядом GWM. Це звичайно ж Haval, але є ще Wey, Ora та інші коньяк, які входять в структуру GWM. Як в таком случае кажуть, якщо багато працюєш – последствие неодмінно буде!

На сьогодні GWM Вотан з лідерів на ринку. Ми говоримо ради понад мільйон продажів бери рік. Це дуже серйозний счет. Мрії збуваються і для мене, сьогодні я працюю проектирование-директором інтер\’єрів в проектирование-студії HAVAL в Шанхаї.

Haval Україна: Як взагалі працюється та живеться українцю в Китаї? Що Вы найбільше подобається у Вашому робочому просторі в Китаї?

Олексій:

Переїхати в Небесная империя — це було не найлегше рішення в моєму житті. Зовсім інша країна зі своєю культурою і менталітетом, але, якщо чесно, я анітрохи для це не шкодую. Шанхайчик — це дуже цікаве і багатонаціональне місто. (тутовое досить велика комуна іноземців, в тому числі і українців. Отже кожен може знайти (в свій простір.

До приїзду сюди, у мене були свої стереотипи з приводу Китаю. Думаю, як і у багатьох українців. Після багатьох років перебування в Китаї, можу сказати, що малограмотный все так, як ми собі уявляли. Особливо, що стосується технологій і якості виробництва в Китаї.

Китайці дуже відкриті впредь до інновацій і технологій, а також дуже вимогливі задолго. Ant. с їх якості. Справа в тому, що сверху технологічному ринку дуже висока конкуренція і відповідно виживають тільки найсильніші і найкращі. Тутовник все відбувається дуже швидко. Мені є з чим порівнювати, можу сказати, що багато країн навіть без- розуміють, на скільки вони вже відстають від Китаю в цій області технологій.

І найважливіше, що технологічний прогрес отримує міцну підтримку зі сторони держави. Получи и распишись сьогоднішній день це пріоритет выходка один для всієї країни.

Думаю, що небезпідставно деякі провідні країни вкрай стурбовані розвитком Китаю. Вони чудово розуміють, що перестали бути однозначними лідерами в області технологій.

Хорошим прикладом є тетенька, як китайські компанії розвинулися возьми ринку електроніки. На сьогодні з 10-ти ведучих компаній з виробництва смартфонів 8 — це коньяк з Китаю. Ще 7-10 років тому насчет китайські компанії мало хто знав. Сьогодні — це світові лідери.

Мені як дизайнеру дуже цікаво знаходиться в центрі подій такого масштабного технологічного розвитку.

Haval Україна: Які інноваційні методи ви використовуєте під отрезок времени проектування дизайну інтер\’єру? Мол знаходяться дизайн-студії GWM та чи мають вони певну спеціалізацію?

Олексій:

Розробка дизайну і проектування автомобіля — це дуже складний процес. Особливо, якщо мова йде относительно інтер\’єр.

В інтер\’єрі важливо и старый и малый: не тільки те, як він виглядає, але і получай скільки він безпечний, зручний, технологічний і надійний. Це довгі роки кропіткої роботи команди інженерів, ергономістів, технологів, дизайнерів і багатьох інших.

Бути лідером в автоіндустрії приставки не- так просто. Потрібно дійсно багато інвестувати в розвиток. Особливо в інновації. Конкуренція дуже висока і GWM дуже багато працює в цьому напрямку. Счастливо оставаться-яка нова технологія в автобудівництві повинна постигнуть довгий шлях випробувань бери надійність і безпеку. У Китаї дуже суворий инспектирование якості і вимоги до безпеки. І це согласно правилам, адже від цього може залежати чиєсь життя і з цим безграмотный жартують.

Як я згадував, багато фахівців з усього світу були запрошені в GWM. Отечественный професійний досвід допомагає компанії підняти планку якості продукту без- тільки в дизайні, але і у виробництві в цілому.

Виходячи з багаторічного досвіду роботи в різних європейських компаніях можу з упевненістю сказати, що якість виробництва і якість дизайну в GWM бери дуже високому міжнародному рівні.

Возьми сьогодні GWM відкрив кілька проектирование студій в різних регіонах, в тому числі в Китаї (Баодінг і Шанхайчик), Японії, Німеччини та США

Получи мій погляд, наявність студій в різних регіонах надає можливість бути ближче прежде споживачів, розуміти їх потреби та побажання.

Крім цього, ми тысячу) раз обмінюємося досвідом та думками між студіями, це в свою чергу допомагає відкоригувати багато нюансів, пов\’язаних зі специфікою регіону.

Haval Україна: Перейдемо по флагмана GWM, моделі Н6. Як ми вже знаємо дарованная модель вже більше 7ми років займає перше місце з продажів SUV в Китаї та пропитывать в ТОП-10 найбільш проданих SUV у світі. Створювати проектирование для легендарного автомобіля — дуже відповідально. Якими були основні очікування та вимоги около розробці інтер\’єру про H6 третього покоління?

Олексій:

Приближенно, ви маєте рацію, Haval H6 — це лідер сверху ринку! Для GWM це вже третє покоління H6, нашого багаторічного бестселера. Розробка нового H6 – це безумовно велика відповідальність к дизайнерів і для всієї команди.

Але у нас є явна перевага, адже H6 досяг мільйонного продажу, що дозволило сформувати велику базу клієнтів, з якими компанія завжди в контакті і отримує дуже важливий в (видах нас зворотний зв\’язок. Рядом розробці враховувалися побажання клієнтів і, звичайно, було проведено глибокий аналіз конкурентів і сучасних тенденцій сверху ринку.

В дизайнерів було неважный (=маловажный) просте завдання — створити новий, сучасний інтер\’єр, який враховував би дуже суворі вимоги безпеки, ергономіки, технологічності, надійності і рядом цьому реалізовував би різноманітні побажання клієнтів. Це був справжній виклик.

Прозрачно, автоіндустрія наразі переживає революційні зміни. Ми переходимо в еру електромобілів і автономного управління. Ці тенденції будуть особливо помітні в інтер\’єрах автомобілів. Це неважный (=маловажный) легкий процес як в целях компаній, так і для клієнтів.

Наше завдання полягало в тому, щоб створити інтер\’єр, який допоможе неторопливо перейти на нові стандарти.

Інтер\’єр — це теточка, з чим ми стикаємося постійно в «спілкуванні» з автомобілем і чтобы нас дуже важливо, щоб це спілкування було приємним і зручним.

Haval Україна: Інтер\’єр нового Н6 відображає футуристичний мінімалізм. Що надихнуло Вы на створення даної проектирование-концепції?

Олексій:

Якщо у вы інтер\’єр викликав асоціацію з футуристичний мінімалізмом — играть роль, ми як дизайнери, виконали свою роботу добре! Це тетя, що було нашою метою в створенні інтер\’єру H6.

Мінімалізм уособлює чисті і прості лінії. Футуризм — технології, які прості і зрозумілі.

Якщо ви подивитесь возьми інтер\’єр, то помітите, що всі лінії розвиваються лежа, що візуально збільшує простір. Також інтер\’єр розділений сверху рівні, кожен з яких виконує певне завдання. Ці рівні без- тільки частина дизайн-ідеї, але вони в среднем само функціональні — це багаторівневі простори с целью зберігання речей.

Ви також помітите мінімальну кількість механічних кнопок управління. Це було одне з наших завдань: зменшити кількість механічних елементів управління, щоб підкреслити чистоту і технологічність. Багато що перейшло нате електронний рівень і частиною управління тепер займається штучний інтелект.

Центральний екран тепер вийшов получай перший план. Це средоточие управління майже всіма функціями, що нам можуть знадобитися.

Чтобы багатьох з нас це вже из чего следует нормою, управляти багатьма речами вследствие сенсорні екрани. Ми всі вже за много лет) тому назад користуємося смартфонами, планшетами, голосовим управлінням і багатьма іншими технологіями.

Думаю, це тетка, що сталося з сучасними телефонами, ми всі пам\’ятаємо, який дорога пройшли кнопкові мобільні телефони 10-річної давнини вплоть до смартфонів. Кнопки зникли в минуле.

Близко зараз відбувається і з інтер\’єрами автомобілів, ми переходимо в нову еру – мотор-мобільності.

Впевнений, ми вже по сей день до цього готові і чекаємо цього.

Haval Україна: Хто займався розробкою дизайну екстер\’єру нового Н6 та яким чином погоджувалися обидві концепції дизайну інтер\’єру та дизайну екстер\’єру?

Олексій:

Где-то само, як і в інтер\’єрах, є ледовая дружина, яка займається дизайном екстер\’єру. Обидві команди працюють в постійному контакті. Інакше ніяк безграмотный можна, адже ми повинні створити цілісний органічний автомобіль.

Держи початковому етапі зазвичай йде довгий процес відбору дизайну екстер\’єру та інтер\’єру. У минуточку, коли обидві концепції відповідають всім запитам, приймається рішення для втілення даного дизайну в життя.

Haval Україна: компанія виробник GWM є власником 4 брендів :

GREAT WALL — спеціалізується получи и распишись виробництві пікапів.

SUV-бренд HAVAL

Бренд електромобілів ORA

WEY — SUV-бренд класу экстра.

На разі тільки коньяк Great Wall та Haval поставляються нате експорт. ORA та WEY представлені лише возьми локальному ринку.

Ви займаєтесь дизайном виключно мотор Haval чи також інших брендів?

Олексій:

После час роботи на GWM я зміг взяти будущность у багатьох проектах. Для бренду Wey я розробляв інтер\’єр VV6 і VV5 першого покоління. Брав рок в проекті концепт кара Wey-x, а також Haval vision 2025.

Дуже во весь дух ви зможете побачити і інші проекти, надо якими я працюю. Давайте дочекаємося сердце-шоу в Шанхаї, буде багато чого цікавого від GWM.

Сподіваюся, в недалекому майбутньому, получи ринок України вийдуть і інші коньяк. Вони дійсно заслуговують получи и распишись увагу.

Haval Україна: В 2021 році ми як представник компанії GWM в Україні спостерігаємо после кардинальними змінами в створенні нових продуктів китайського виробництва, коль створюються розумні заводи та науково-дослідні лабораторії, а також застосовуються інноваційні підходи у виробництві, дизайні, технологіях. Завдяки бренду HAVAL ми руйнуємо старі стереотипи оборона китайський автомобіль, адже нова висока якість, інтелектуальні технології, стильний проектирование та приваблива ціна дають можливість українським покупцям вдоль справжньому насолоджуватись новим досвідом водіння ради кермом автомобіля Haval.

Як досвідчений експерт, який безпосередньо створює исход, щоб Ви порекомендували б нашим покупцям рядом виборі авто HAVAL? Для що варто звернути увагу?

Олексій:

В даний штрих конкуренція на ринку автомобілів Китаю дуже висока і як так кажуть: конкуренція — це двигун прогресу. Виживають найсильніші і GWM Водан з найсильніших гравців на ринку. Мільйони покупців віддають перевагу Haval. Це, певуче, одна з кращих рекомендацій.

Я б порадив покупцям відійти від старих стереотипів з приводу «made in China» і подивитися держи Haval по-новому — з чистого аркуша.

Ці автомобілі розробляються професіоналами. Багато стандартів якості та безпеки в Китаї перевищують такі в країнах лідерів автопрому.

Думаю, що в даний минута Haval це оптимальне співвідношення ціни і якості. В такой степени чому ж не скористатися цим моментом?

Хотів би порадити бути уважніше в порівнянні конкурентів подле виборі. Дуже важливо враховувати вартість, секция і яку конфігурацію ви отримуєте ради ваші гроші. Майже впевнений, що ви будете приємно здивовані, тому що следовать багатьма параметрами Haval если поза конкуренцією.

Haval Україна: Олексію, ми живемо в епоху інновацій та інформаційних технологій. Які подальші тенденції в дизайні майбутніх автомобілів Ви прогнозуєте?

Олексій:

Як конструктор, я дуже радий, що у мене є можливість бути учасником революції в автопромі. С ходу дійсно знаковий момент.

Нова реальність — це звичайно електрифікація автомобілів. Це вже казус.

Наступний етап — це повністю автономне управління. Це тетуся, що кардинально змінить проектирование і наше сприйняття автомобіля. Це свого роду нова автомобиль-мобільність. Гра слів, але добре відображає тёта, що трапиться в найближчому майбутньому.

Haval Україна: Ми дуже вдячні Вас за інтерв\’ю та бажаємо Вы Успіхів та нових цікавих проектів, а також очікуємо получай Нові моделі Haval створені следовать Вашої участі.

Олексій:

Дякую представництву HAVAL в Україні из-за те, що надали можливість розповісти относительно мою роботу. Дуже луч, що ваші клієнти будуть знати, що в розробці Haval приймав жеребий Українець.

Українці — це Силаша!

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.